Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Назва: | Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами |
Автори: | Бабенко, Олена |
Ключові слова: | спільна діяльність викладача і студентів студенти-філологи культурно-історичний підхід інтеріоризація інтеріоризація гуманітарно-фаховихзнань |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Бабенко, Олена. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто ідеї культурно-історичного підходу Л.С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами в їхній проекції на освітній простір вишу. Три лінії оволодіння культурою, виокремлeні Л.С. Виготським, ми співвідносимо з модулями навчального плану професійної підготовки студентів-філологів, у межах яких перетворення форм спільної діяльності викладачаі студентів стане запорукою успішності випускників та їхньої конкуренто спроможності на сучасному ринку праці |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179341-Текст статті-397379-1-10-20190930.pdf | 912,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.