Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Назва: Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами
Автори: Бабенко, Олена
Ключові слова: спільна діяльність викладача і студентів
студенти-філологи
культурно-історичний підхід
інтеріоризація
інтеріоризація гуманітарно-фаховихзнань
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бабенко, Олена. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ідеї культурно-історичного підходу Л.С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами в їхній проекції на освітній простір вишу. Три лінії оволодіння культурою, виокремлeні Л.С. Виготським, ми співвідносимо з модулями навчального плану професійної підготовки студентів-філологів, у межах яких перетворення форм спільної діяльності викладачаі студентів стане запорукою успішності випускників та їхньої конкуренто спроможності на сучасному ринку праці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179341-Текст статті-397379-1-10-20190930.pdf912,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.