Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2620
Назва: | Фортепіанна музика для дітей як засіб формування музично-естетичної компетентності підлідків |
Автори: | Бінь, Ляо |
Ключові слова: | підлітки сприйняття фортепіанна музика для дітей класична музика народні традиції |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Бінь, Ляо. Фортепіанна музика для дітей як засіб формування музично-естетичної компетентності підлідків / Л. Бінь // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 154-159. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості фортепіанної музики для дітей та її можливості у формуванні музично-естетичної компетентності підлітків. Визначається двозначність поняття “фортепіанна музикадля дітей” – як твори для дітей і твори про дітей, між якими не має чіткої грані. Представлено генезу становлення жанру, починаючи від Ф. Куперена, І.С. Баха і закінчуючи музикою ХХІ століття, коли композиторив дитячу фортепіанну музику вводили незвичні засоби музичної виразності, елементи сонористики, алеаторики. Жанровий склад дитячої фортепіанної музики представлений групою: простих жанрів (пісня, танець, марш);лірико-епічних (поема, балада); поліфонічних (інвенція, фуга, прелюдія й фуга, токата, пассакалія); циклічних (сюїта, варіації, сонатини). Отже, історико-культурні витоки, народно-пісенна основа, новаторська музична мова, що визначають самобутність фортепіанної музики для дітей обох країн може стати основою для формування у підлітків музично-естетичної компетентності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2620 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179483-Текст статті-397738-1-10-20191001.pdf | 771,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.