Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник-Гуменюк, Юлія-
dc.date.accessioned2023-11-02T14:47:07Z-
dc.date.available2023-11-02T14:47:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолісник-Гуменюк, Юлія. Педагогічна творчість - як пошукова діяльність викладача / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 106-109. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634-
dc.description.abstractУ статті розглянуто професійну творчість фахівця як цілісний процес його особистісного та професійного становлення, який забезпечує самореалізацію в навчально-пізнавальній і виховній діяльності. Досліджено як рівень розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця позначається на його професійній діяльності, на життєдіяльності, на самореалізації як засобі власного утвердження через самовираженнята саморозвиток.Викладачі професійно-художніх дисциплін – це окрема категорія працівників освіти, предметомдіяльності яких є розвиток художньо-естетичної культури молоді засобами різних видів і жанрів мистецтва,вони покликані бути носіями індивідуального стилю діяльності та мати досвід його формування, прагнути до продуктивної педагогічної взаємодії як до способу особистісної самореалізації всіх учасників педагогічного процесуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectхудожня освітаuk_UA
dc.subjectхудожній профільuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.titleПедагогічна творчість - як пошукова діяльність викладачаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179417-Текст статті-397553-1-10-20191001.pdf574,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.