Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курок, Віра | - |
dc.contributor.author | Кондратенко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T08:00:17Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T08:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Курок, Віра. Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій / В. Курок, Т. Кондратенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 23-27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено зміст та окреслено структуру економічної компетентності майбутніх учителів технологій як взаємозалежне поєднання мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного,результативно-рефлексивного компонентів. Схарактеризовано основні компоненти формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. З’ясовано, що економічна компетентність характеризується сукупністю освітніх елементів, охоплюючи систему економічних знань,умінь, навичок, ціннісного ставлення до економічних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі технологій | uk_UA |
dc.subject | структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій | uk_UA |
dc.subject | економічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | компоненти | uk_UA |
dc.title | Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179329-Текст статті-397356-1-10-20190930.pdf | 735,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.