Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурок, Віра-
dc.contributor.authorКондратенко, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-11-03T08:00:17Z-
dc.date.available2023-11-03T08:00:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКурок, Віра. Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій / В. Курок, Т. Кондратенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 23-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636-
dc.description.abstractУ статті визначено зміст та окреслено структуру економічної компетентності майбутніх учителів технологій як взаємозалежне поєднання мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного,результативно-рефлексивного компонентів. Схарактеризовано основні компоненти формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. З’ясовано, що економічна компетентність характеризується сукупністю освітніх елементів, охоплюючи систему економічних знань,умінь, навичок, ціннісного ставлення до економічних знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні учителі технологійuk_UA
dc.subjectструктура економічної компетентності майбутніх учителів технологійuk_UA
dc.subjectекономічна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.titleЗміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179329-Текст статті-397356-1-10-20190930.pdf735,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.