Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636
Назва: Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій
Автори: Курок, Віра
Кондратенко, Тетяна
Ключові слова: майбутні учителі технологій
структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій
економічна компетентність
компоненти
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Курок, Віра. Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій / В. Курок, Т. Кондратенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 23-27.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено зміст та окреслено структуру економічної компетентності майбутніх учителів технологій як взаємозалежне поєднання мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного,результативно-рефлексивного компонентів. Схарактеризовано основні компоненти формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. З’ясовано, що економічна компетентність характеризується сукупністю освітніх елементів, охоплюючи систему економічних знань,умінь, навичок, ціннісного ставлення до економічних знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2636
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179329-Текст статті-397356-1-10-20190930.pdf735,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.