Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-11-03T10:07:15Z-
dc.date.available2023-11-03T10:07:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШевченко, Анастасія. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу [Текст] / А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 150-153. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643-
dc.description.abstractУ статті представлено комплекс наукових підходів та дидактичних принципів, які покладено утеоретичну основу авторської методики формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях зестрадного співу.Зокрема, окреслено роль системно-структурного, особистісно-розвивального, діяльнісного,компетентнісного, культурологічного підходів до організації відповідно спрямованих занять з естрадногоспіву.Визначено провідні дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків(систематичності, наочності, урахування вікових та індивідуальних особливостей, єдності художньо-емоційного і технічного, комплексного розвитку вокально-джазової культури) та можливості їх реалізаціїна заняттях з естрадного співу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнаукові підходиuk_UA
dc.subjectзаняття з естрадного співуuk_UA
dc.subjectвокально-джазова культура підлітківuk_UA
dc.subjectметодика формуванняuk_UA
dc.subjectдидактичні принципиuk_UA
dc.titleНаукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179482-Текст статті-397736-1-10-20191001.pdf546,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.