Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643
Назва: Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу
Автори: Шевченко, Анастасія
Ключові слова: наукові підходи
заняття з естрадного співу
вокально-джазова культура підлітків
методика формування
дидактичні принципи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шевченко, Анастасія. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу [Текст] / А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено комплекс наукових підходів та дидактичних принципів, які покладено утеоретичну основу авторської методики формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях зестрадного співу.Зокрема, окреслено роль системно-структурного, особистісно-розвивального, діяльнісного,компетентнісного, культурологічного підходів до організації відповідно спрямованих занять з естрадногоспіву.Визначено провідні дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків(систематичності, наочності, урахування вікових та індивідуальних особливостей, єдності художньо-емоційного і технічного, комплексного розвитку вокально-джазової культури) та можливості їх реалізаціїна заняттях з естрадного співу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179482-Текст статті-397736-1-10-20191001.pdf546,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.