Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643
Назва: | Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу |
Автори: | Шевченко, Анастасія |
Ключові слова: | наукові підходи заняття з естрадного співу вокально-джазова культура підлітків методика формування дидактичні принципи |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Шевченко, Анастасія. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу [Текст] / А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 150-153. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено комплекс наукових підходів та дидактичних принципів, які покладено утеоретичну основу авторської методики формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях зестрадного співу.Зокрема, окреслено роль системно-структурного, особистісно-розвивального, діяльнісного,компетентнісного, культурологічного підходів до організації відповідно спрямованих занять з естрадногоспіву.Визначено провідні дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків(систематичності, наочності, урахування вікових та індивідуальних особливостей, єдності художньо-емоційного і технічного, комплексного розвитку вокально-джазової культури) та можливості їх реалізаціїна заняттях з естрадного співу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2643 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179482-Текст статті-397736-1-10-20191001.pdf | 546,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.