Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645
Назва: | Концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграції |
Автори: | Шоробура, Інна |
Ключові слова: | Болонський процес підготовка фахівців вища освіта в Україні євроінтеграція концептуальні напрями |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Шоробура, І. Концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграції / І. Шоробура // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито концептуальні напрями розвитку вищої освіти України у контексті Євроінтеграції.Звернено увагу на такі аспекти, як створення рівних можливостей у здобутті вищої освіти, оновлення змісту,форм організації освітнього процесу, запровадження сучасних інновацій, інформаційних технологій та ін.Визначено шляхи реалізації вище зазначених напрямів, як-от: перехід до ступеневої підготовки фахівців,формування мережі закладів вищої освіти, створення умов для навчання протягом життя, забезпечення мобільності на ринку праці та ін. Акцентовано на ідеях Болонського процесу в Україні, забезпечення якості вищої освіти, використання інноваційних підходів у викладанні та навчанні. Це, зокрема, дуальна освіта,дистанційна освіта та змішане навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179333-Текст статті-397361-1-10-20190930.pdf | 747,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.