Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хайє, Лян | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:35:07Z | - |
dc.date.available | 2021-12-07T11:35:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Хайє, Лян. Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій / Х. Лян. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 135-139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі музики | uk_UA |
dc.subject | вокально-хорове навчання | uk_UA |
dc.subject | мистецький проект | uk_UA |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.title | Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126472-Лян Хайє-270217-1-10-20180320.pdf | 328,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.