Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265
Назва: | Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій |
Автори: | Хайє, Лян |
Ключові слова: | майбутні вчителі музики вокально-хорове навчання мистецький проект самостійність творче мислення |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Хайє, Лян. Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій / Х. Лян. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 135-139. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/265 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126472-Лян Хайє-270217-1-10-20180320.pdf | 328,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.