Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колток, Леся | - |
dc.contributor.author | Білецька, Любов | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T14:02:05Z | - |
dc.date.available | 2023-11-09T14:02:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Колток, Леся. Білецька Любов. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен / Л. Б. Колток // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-75. - Бібліогр.в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу досліджень проблеми формування критичного мислення в учнів початкової школи. Доводиться, що критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію,усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність. Обґрунтовано доцільність використання форм і методів роботи за технологією критичного мислення з молодшими школярами | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | таксономія | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182057-Текст статті-404285-1-10-20191029.pdf | 295,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.