Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолток, Леся-
dc.contributor.authorБілецька, Любов-
dc.date.accessioned2023-11-09T14:02:05Z-
dc.date.available2023-11-09T14:02:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолток, Леся. Білецька Любов. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен / Л. Б. Колток // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-75. - Бібліогр.в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу досліджень проблеми формування критичного мислення в учнів початкової школи. Доводиться, що критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію,усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність. Обґрунтовано доцільність використання форм і методів роботи за технологією критичного мислення з молодшими школярамиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтаксономіяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleКритичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феноменuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182057-Текст статті-404285-1-10-20191029.pdf295,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.