Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Назва: | Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен |
Автори: | Колток, Леся Білецька, Любов |
Ключові слова: | таксономія метод технологія мислення критичне мислення освітній процес |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Колток, Леся. Білецька Любов. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен / Л. Б. Колток // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-75. - Бібліогр.в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу досліджень проблеми формування критичного мислення в учнів початкової школи. Доводиться, що критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію,усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність. Обґрунтовано доцільність використання форм і методів роботи за технологією критичного мислення з молодшими школярами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182057-Текст статті-404285-1-10-20191029.pdf | 295,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.