Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Назва: Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен
Автори: Колток, Леся
Білецька, Любов
Ключові слова: таксономія
метод
технологія
мислення
критичне мислення
освітній процес
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Колток, Леся. Білецька Любов. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен / Л. Б. Колток // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-75. - Бібліогр.в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу досліджень проблеми формування критичного мислення в учнів початкової школи. Доводиться, що критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію,усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність. Обґрунтовано доцільність використання форм і методів роботи за технологією критичного мислення з молодшими школярами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2665
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182057-Текст статті-404285-1-10-20191029.pdf295,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.