Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтонога, Аліна-
dc.date.accessioned2023-11-22T13:20:25Z-
dc.date.available2023-11-22T13:20:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтонога, Аліна. Структура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікації / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719-
dc.description.abstractУ статтi на основi аналiзу науково-педагогiчної лiтератури розглянута сутнiсть поняття “готовнiсть”. Охарактеризовано компоненти готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї: мотивацiйно-цiннiсний, когнiтивний, дiєвий, особистiсно-розвивальний, які визначено за чiтко окресленими критерiями та показниками. Обґрунтовано доцiльнiсть формування готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї в контекстi фахової пiдготовки. Визначено суть i структуру готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогів до професiйної комунiкацiї.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectготовнiсть до професiйної комунікаціїuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectрiвнiuk_UA
dc.titleСтруктура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191722-Текст статті-426894-1-10-20200114.pdf365,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.