Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Назва: | Структура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікації |
Автори: | Стонога, Аліна |
Ключові слова: | критерії показники готовнiсть до професiйної комунікації структура компоненти рiвнi |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Стонога, Аліна. Структура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікації / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статтi на основi аналiзу науково-педагогiчної лiтератури розглянута сутнiсть поняття “готовнiсть”. Охарактеризовано компоненти готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї: мотивацiйно-цiннiсний, когнiтивний, дiєвий, особистiсно-розвивальний, які визначено за чiтко окресленими критерiями та показниками. Обґрунтовано доцiльнiсть формування готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї в контекстi фахової пiдготовки. Визначено суть i структуру готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогів до професiйної комунiкацiї. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191722-Текст статті-426894-1-10-20200114.pdf | 365,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.