Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Назва: Структура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікації
Автори: Стонога, Аліна
Ключові слова: критерії
показники
готовнiсть до професiйної комунікації
структура
компоненти
рiвнi
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Стонога, Аліна. Структура готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної комунікації / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статтi на основi аналiзу науково-педагогiчної лiтератури розглянута сутнiсть поняття “готовнiсть”. Охарактеризовано компоненти готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї: мотивацiйно-цiннiсний, когнiтивний, дiєвий, особистiсно-розвивальний, які визначено за чiтко окресленими критерiями та показниками. Обґрунтовано доцiльнiсть формування готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогiв до професiйної комунiкацiї в контекстi фахової пiдготовки. Визначено суть i структуру готовностi майбутнiх iнженерiв-педагогів до професiйної комунiкацiї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191722-Текст статті-426894-1-10-20200114.pdf365,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.