Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T08:33:49Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T08:33:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Надія. Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | загальна освіта | uk_UA |
dc.subject | суперечності | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191566-Текст статті-426499-1-10-20200112.pdf | 288,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.