Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723
Назва: Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні
Автори: Ашиток, Надія
Ключові слова: спеціальна освіта
загальна освіта
суперечності
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ашиток, Надія. Суперечності становлення інклюзивної освіти в Україні / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2723
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191566-Текст статті-426499-1-10-20200112.pdf288,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.