Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747
Назва: | Система виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі |
Автори: | Агіляр Туклер, Вікторія |
Ключові слова: | прийоми педагогічні умови система виховання ініціативність сюжетно-рольова гра |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Агіляр, Туклер Вікторія. Система виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі / Т. В. Агіляр // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на засадах аналізу психолого-педагогічної літератури, методичного інструментарію та практичного досвіду висвітлено результати формувального етапу педагогічного дослідження, що передбачало розробку системи виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Дослідження проводилось в три етапи (підготовчий, інформаційно-формувальний, творчо-діяльнісний). Кожен етап включав підбір прийомів роботи з дітьми, створення педагогічних умов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2747 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193745-Текст статті-431479-1-10-20200131.pdf | 395,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.