Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурко, Богдана-
dc.date.accessioned2023-12-08T12:07:48Z-
dc.date.available2023-12-08T12:07:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТурко, Богдана. Практична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канаді / Б. Турко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 153-157. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749-
dc.description.abstractОсвітні реформи, які керуюсь системою освіти загалом, призвели до залучення дітей з особливими потребами та дітей, які наділені обдарованістю. Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки спецілістів для роботи з обдарованими дітьми. Розкрито професійну підготовку асистента вчителя уканадських закладах освіти. Проаналізовано, навчальні курси та програми п’яти провінцій: Альберти,Онтаріо, Британської Колумбії, Манітоби та Саскачеван, де на освітніх факультетах проводиться підготовка парапрофесіонала. Ми визначили особливості підготовки у канадських закладах освіти: коледжі,політехніці, університеті та інституті. Зазначили, які функції та обов’язки у співпраці з вчителем виконує асистент у процесі навчання обдарованих дітей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectталановитістьuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.titleПрактична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канадіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193744-Текст статті-431477-1-10-20200131.pdf283,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.