Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749
Назва: | Практична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канаді |
Автори: | Турко, Богдана |
Ключові слова: | інклюзивне навчання асистент вчителя талановитість навчальний процес обдарованість обдаровані діти |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Турко, Богдана. Практична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канаді / Б. Турко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 153-157. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Освітні реформи, які керуюсь системою освіти загалом, призвели до залучення дітей з особливими потребами та дітей, які наділені обдарованістю. Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки спецілістів для роботи з обдарованими дітьми. Розкрито професійну підготовку асистента вчителя уканадських закладах освіти. Проаналізовано, навчальні курси та програми п’яти провінцій: Альберти,Онтаріо, Британської Колумбії, Манітоби та Саскачеван, де на освітніх факультетах проводиться підготовка парапрофесіонала. Ми визначили особливості підготовки у канадських закладах освіти: коледжі,політехніці, університеті та інституті. Зазначили, які функції та обов’язки у співпраці з вчителем виконує асистент у процесі навчання обдарованих дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193744-Текст статті-431477-1-10-20200131.pdf | 283,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.