Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Назва: | Українські педагоги про проблеми виховання і навчання в Китаї |
Автори: | Завгородня, Тетяна Стражнікова, Інна |
Ключові слова: | Україна трансформація компаративістика виховання навчання піклування Китайська Народна Республіка |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Завгородня, Тетяна. Українські педагоги про проблеми виховання і навчання в Китаї / Т. Завгородня, І. Стражнікова // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті показані результати аналізу досліджень українських науковців навчально-виховних проблем різних вікових категорій та їх вирішення в Китайській Народній Республіці, з точки зору компаративістики.Адже компаративістика орієнтована на розкриття закономірностей діючої освітньої системи у різних країнах, спільного й відмінного у їх розвитку. Автори представили аналіз останніх публікацій та розкриттяпроблеми на науково-практичних конференціях різного рівня. А враховуючи, що КНР є однією з країн знайінтенсивнішими темпами та найбільш вражаючими результатами суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку, особливостями побудови й функціонування сучасної системи освіти КНР, то сучасна система освіти китайських дітей спрямована на всебічний розвиток дитини, розкриття його розумового і фізичного потенціалу та інтегрованості у суспільство, зокрема дітей-сиріт |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193418-Текст статті-430917-1-10-20200129.pdf | 293,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.