Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784
Назва: | Культурологічний підхід підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому просторі вищої освіти |
Автори: | Гречаник, Наталія |
Ключові слова: | парадигма суспільство виховання гармонія культурологічна підготовка майбутній учитель освіта навчання процес |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Гречаник, Наталія. Культурологічний підхід підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому просторі вищої освіти / Н. Гречаник // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 56-61. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній в умовах сучасної освітньої моделі у вищих закладах освіти проблемі культурологічної підготовки вчителів початкової школи й аналізу сутнісних характеристик понятійно-категоріального апарату, який її забезпечує. Культурологічний підхід це вимір освітньої системи, що відображає не стільки соціальну стратифікацію й структуру суспільного виробництва, скільки культурний простір,що відповідає його формам у своїх базових змістовно-структурних параметрах. Зазначено, що освітає спеціалізованим способом трансляції й освоєння культурного досвіду, вона соціальний інститут із функцією відтворення поведінки й свідомості людей, інакше кажучи, культурного відтворення людини або відтворення культури людини в суспільстві. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2784 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195793-Текст статті-436386-1-10-20200218 (1).pdf | 563,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.