Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794
Назва: | Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher |
Інші назви: | Модель перевернутого навчання: розширення кваліфікаційних кордонів учителя |
Автори: | Olenyuk, Olena Rubel, Nataliya |
Ключові слова: | самостійна робота студентів навчання іноземних мов перевернуте навчання аудиторні години |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Olenyuk, Olena. Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher = Модель перевернутого навчання; розширення кваліфікаційних кордонів учителя / O. Olenyuk, N. Rubel // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про основні теоретичні засади інноваційного методу навчання іноземних мов, полягає в зміні розподілу часу, затраченого педагогом на пояснення нового матеріалу та його відпрацювання та дає змогу ефективно використовувати аудиторні години. Розглянуто відмінності між заняттям у форматі перевернутого навчання та змішаного та дистанційного навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки перевернутого навчання. Запропоновано базовий алгоритм для розробки курсу з використанням моделі перевернутого навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2794 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
184500-Текст статті-436831-1-10-20200219.pdf | 590,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.