Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Юлія-
dc.date.accessioned2023-12-22T07:10:56Z-
dc.date.available2023-12-22T07:10:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХарченко, Юлія. Сучасні підходи до музично-виконавської співтворчості студента і концертмейстера закладу вищої освіти / Ю. Харченко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 153-158. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2804-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано окремі теоретичні та практичні питання підвищення якості виконавської співпраці концертмейстера і студента. Зазначено, що високий рівень ансамблевої культури дає змогу виконавцям здійснювати пошук ефективних підходів у власній практичній діяльності. Доведено, що чітке усвідомлення відмінності у специфіці сольного і спільного виконавства є одним з провідних принципів набуття концертмейстером необхідних ансамблевих навичок, умінь та знань. Розглянуті питання історії, теорії,методики, пов’язані з особливостями ансамблевого виконавства. Визначені умови, які забезпечують якість спільного виконавського процесу. Охарактеризовано відповідні професійні і особистісно-значущі якості студента і концертмейстера, наявність яких забезпечує плідну сумісну роботу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectспільна музично-виконавська діяльністьuk_UA
dc.subjectспівпраця студента і концертмейстераuk_UA
dc.subjectансамблева культураuk_UA
dc.subjectособливості ансамблевого виконавстваuk_UA
dc.titleСучасні підходи до музично-виконавської співтворчості студента і концертмейстера закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196214-Текст статті-437425-1-10-20200220.pdf774,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.