Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпалюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-12-25T10:33:37Z-
dc.date.available2023-12-25T10:33:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОпалюк, Тетяна. Моделі професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічний супровід / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 54-59. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2818-
dc.description.abstractУ статті порушуються проблеми різних підходів, відповідно, різних моделей професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічні особливості. Доводиться позиція, що професія соціального працівника, попри спільність фундаментальних теоретико-практичних засад, у різних країнах має різні інтерпретаційні особливості, змістове наповнення, функціональне призначення. Обґрунтовується точка зору,відповідно до якої саме порівняння моделей професійної підготовки соціальних працівників, у тому числі зарубіжних, дає можливість не лише глибоко проаналізувати вітчизняну систему професійної освіти, а і дослідити потенціал її розвитку, модернізації відповідно до європейських освітніх стандартів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectмодель професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleМоделі професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічний супровідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211801-Текст статті-477235-1-10-20200912.pdf556,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.