Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2818
Назва: | Моделі професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічний супровід |
Автори: | Опалюк, Тетяна |
Ключові слова: | соціальний працівник соціальна робота модель професійної підготовки особистісно орієнтована освіта компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Опалюк, Тетяна. Моделі професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічний супровід / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 54-59. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушуються проблеми різних підходів, відповідно, різних моделей професійної підготовки соціальних працівників, їх змістово-технологічні особливості. Доводиться позиція, що професія соціального працівника, попри спільність фундаментальних теоретико-практичних засад, у різних країнах має різні інтерпретаційні особливості, змістове наповнення, функціональне призначення. Обґрунтовується точка зору,відповідно до якої саме порівняння моделей професійної підготовки соціальних працівників, у тому числі зарубіжних, дає можливість не лише глибоко проаналізувати вітчизняну систему професійної освіти, а і дослідити потенціал її розвитку, модернізації відповідно до європейських освітніх стандартів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2818 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211801-Текст статті-477235-1-10-20200912.pdf | 556,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.