Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2822
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвиненко, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Клим, Мар'яна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T14:16:00Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T14:16:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Логвиненко, Тетяна. Професійна готовність майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному середовищі / Т. Логвиненко, М. Клим // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2822 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів дороботи в інклюзивному середовищі. Професійна готовність майбутніх фахівців соціальної сфери у цьому контексті визначається як спеціально організований цілісний системний процес педагогічної діяльності закладу вищої освіти, що має на меті формування у майбутніх соціальних педагогів високої компетентності й готовності до виконання професійних функцій у соціальній та соціально-педагогічній роботі відповіднодо потреб і особливостей розвитку суспільства.Центральними суб’єктами професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів виступають викладачі студент, де професійна педагогічна діяльність тісно взаємодіє з навчальною діяльністю студента, які будуються на спільному прагненні досягнути високого результату у підготовці фахівців до майбутньої діяльності. Завдяки реалізації тренінгових технологій у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів відбувається формування цінностей, вмінь, навичок життєвих та фахових компетентностей, студенти мають можливість усвідомити негативні прояви різних соціально-корекційних ситуацій на особистісному рівні, важливість попередження чиподолання різного виду асоціальних проявів у майбутній професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | майбутні соціальні педагоги | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.title | Професійна готовність майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному середовищі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211896-Текст статті-477422-1-10-20200913.pdf | 889,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.