Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогвиненко, Тетяна-
dc.contributor.authorКлим, Мар'яна-
dc.date.accessioned2023-12-27T14:16:00Z-
dc.date.available2023-12-27T14:16:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛогвиненко, Тетяна. Професійна готовність майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному середовищі / Т. Логвиненко, М. Клим // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2822-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів дороботи в інклюзивному середовищі. Професійна готовність майбутніх фахівців соціальної сфери у цьому контексті визначається як спеціально організований цілісний системний процес педагогічної діяльності закладу вищої освіти, що має на меті формування у майбутніх соціальних педагогів високої компетентності й готовності до виконання професійних функцій у соціальній та соціально-педагогічній роботі відповіднодо потреб і особливостей розвитку суспільства.Центральними суб’єктами професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів виступають викладачі студент, де професійна педагогічна діяльність тісно взаємодіє з навчальною діяльністю студента, які будуються на спільному прагненні досягнути високого результату у підготовці фахівців до майбутньої діяльності. Завдяки реалізації тренінгових технологій у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів відбувається формування цінностей, вмінь, навичок життєвих та фахових компетентностей, студенти мають можливість усвідомити негативні прояви різних соціально-корекційних ситуацій на особистісному рівні, важливість попередження чиподолання різного виду асоціальних проявів у майбутній професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectмайбутні соціальні педагогиuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.titleПрофесійна готовність майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному середовищіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211896-Текст статті-477422-1-10-20200913.pdf889,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.