Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2823
Назва: | Використання гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти |
Автори: | Імерідзе, Максим Биков, Іван Величко, Дмитро |
Ключові слова: | освітній процес заклади вищої освіти професійне становлення студентів гейміфікація |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Імерідзе, Максим. Використання гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти / М. Імерідзе, І. Биков, Д. Величко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена новаціям в процесі професійного становлення студентів бакалаврату різних спеціальностей. Поширення комп’ютерних ігор дозволяє створити нові освітні практики. Використання гейміфікації освітнього процесу у вищій школі стає необхідною освітньою практикою, що пропонує нові форми освіти та професійної підготовки. Гейміфікація – застосування елементів гри та ігрових принципіву неігрових контекстах для досягнення реальних освітніх цілей під час вивчення освітнього предмету.Мета статті – проаналізувати процес гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти в професійному становленні студентів бакалаврату різних спеціальностей.Наукова новизна полягає у визначенні основних напрямів використання гейміфікації як освітньої практики в закладах вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2823 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211897-Текст статті-477424-1-10-20200913.pdf | 1,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.