Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацук, Людмила-
dc.contributor.authorКузенко, Олександра-
dc.date.accessioned2023-12-27T14:31:39Z-
dc.date.available2023-12-27T14:31:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМацук, Людмила. Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні / Л. Мацук, О. Кузенко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825-
dc.description.abstractУ статті окреслено психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, доведено, що досягнення позитивного результату інклюзивної освіти безпосередньо залежить від врахування в організації освітнього процесу психолого-педагогічних, соціальних та фізіологічних потреб і можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Розвиток означеної форми освіти дітей із особливими потребами в Україні зумовлює активізацію психолого-педагогічних досліджень українськими ученими проблем організації інклюзивного навчання, що сприяє її впровадженню в освітню практику.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectпорушення психофізичного розвиткуuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україніuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211900-Текст статті-477430-1-10-20200913.pdf619,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.