Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825
Назва: Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні
Автори: Мацук, Людмила
Кузенко, Олександра
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
порушення психофізичного розвитку
дошкільна освіта
освітнє середовище
інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мацук, Людмила. Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні / Л. Мацук, О. Кузенко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, доведено, що досягнення позитивного результату інклюзивної освіти безпосередньо залежить від врахування в організації освітнього процесу психолого-педагогічних, соціальних та фізіологічних потреб і можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Розвиток означеної форми освіти дітей із особливими потребами в Україні зумовлює активізацію психолого-педагогічних досліджень українськими ученими проблем організації інклюзивного навчання, що сприяє її впровадженню в освітню практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211900-Текст статті-477430-1-10-20200913.pdf619,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.