Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825
Назва: | Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні |
Автори: | Мацук, Людмила Кузенко, Олександра |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами порушення психофізичного розвитку дошкільна освіта освітнє середовище інклюзивна освіта інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Мацук, Людмила. Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні / Л. Мацук, О. Кузенко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, доведено, що досягнення позитивного результату інклюзивної освіти безпосередньо залежить від врахування в організації освітнього процесу психолого-педагогічних, соціальних та фізіологічних потреб і можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Розвиток означеної форми освіти дітей із особливими потребами в Україні зумовлює активізацію психолого-педагогічних досліджень українськими ученими проблем організації інклюзивного навчання, що сприяє її впровадженню в освітню практику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2825 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211900-Текст статті-477430-1-10-20200913.pdf | 619,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.