Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2835
Назва: Технологія розробки та змістова частина професіограми офіцера-вихователя військового ліцею
Автори: Бондаренко, Олександр
Ключові слова: професіографічний профіль офіцера-вихователя
військовий ліцей
освітня технологія
професіограма
професійна підготовка
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бондаренко, Олександр. Технологія розробки та змістова частина професіограми офіцера-вихователя військового ліцею / О. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 145-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто технологію розробки професіограми офіцера-вихователя як засіб реалізації фахових вимог, умову розвитку особистості співробітника військового ліцею. Описано змістову частину технології професіограми офіцера-вихователя, що дозволяє окреслити основні вектори професійного навчання та перенавчання, підвищення кваліфікації та перекваліфікації фахівця військового ліцею, розкриття його фахових компетентностей для проходження служби. Здійснено аналіз сучасних нормативно-правових документів, науково-методичних джерел з питань освітнього процесу вищої військової освіти, проведено анкетування й тестування значного числа офіцерів Збройних Сил України та курсантів. Отримано експертні оцінки щодо складових професіограми офіцера-вихователя військового ліцею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2835
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208348-Текст статті-477563-1-10-20200914.pdf960,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.