Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2858
Назва: | Енвайроментальна освіта для сталого розвитку у вимірі Юнеско крізь призму підручникотворення |
Автори: | Білавич, Галина |
Ключові слова: | екологічна освіта ЮНЕСКО енвайронментальна освіта підручники сталий розвиток суспільства |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Білавич, Галина. Енвайроментальна освіта для сталого розвитку у вимірі Юнеско крізь призму підручникотворення / Г. Білавич // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Pозглянуто питання енвайронментальної освіти для сталого розвитку у вимірі ЮНЕСКО крізь призму підручникотворення. Зазначено, що енвайронментальна освіта розвивається не лише як теорія, а радше якпевна практика, спрямована на формування екологічно орієнтованої т. зв. життєвої політики суспільства.Підручники в галузі енвайронментальної освіти пропонують конкретні шляхи природозбереження, гармонійної взаємодії особи із природою, орієнтують на подальшу гуманну діяльність у довкіллі, а також забезпечують енвайронментальні знання, спрямовані на формування екологічно орієнтованого світогляду; засвоєння системизнань у галузі взаємодії природи і суспільства; виховання екогуманістичного світосприйняття особистості;проєктують розвиток енвайронментального мислення, формування відповідних переконань особистості;формування енвайронментальної поведінки та культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2858 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216619-Текст статті-489761-1-10-20201118.pdf | 589,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.