Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2859
Назва: Інтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політики
Автори: Мукан, Наталія
Козіброда, Лариса
Ключові слова: освітня політика
міжнародна освітня політика
діти особливими освітніми потребами
інтеграція
середовище загальноосвітньої школи
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мукан, Наталія. Інтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політики / Н. Мукан, Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено специфіку процесу утвердження гуманних поглядів і позицій щодо людей з особливими потребами, незалежно від їхніх фізичних, психічних, інтелектуальних, культурно-етнічних, мовних тощо особливостей,який простежується у міжнародних документах, що сприяли визнанню їх рівноцінними членами людської спільноти,утвердженню їхніх прав на повноцінне життя у суспільстві. Проведено аналіз інтеграції учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи крізь призму міжнародної освітньої політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2859
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216622-Текст статті-489766-1-10-20201118.pdf609,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.