Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2882
Назва: | Використання технології контекстного навчання у формуванні комунікативно-педагогічнної компетентності майбутніх учителів- філологів |
Автори: | Григоренко, Тетяна |
Ключові слова: | лінгводидактика моделювання комунікативно-педагогічна компетентність учитель-філолог технології контекстного навчання педагогічний дискурс |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Григоренко, Тетяна. Використання технології контекстного навчання у формуванні комунікативно-педагогічнної компетентності майбутніх учителів- філологів / Т. Григоренко // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 67-71. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто комунікативно-педагогічну компетентність учителів-філологів, яка є професійно важливою інтегративною якістю особистості, що характеризується наявністю системи мовних(мовленнєвих) і педагогічних знань, умінь, ціннісних орієнтацій, необхідних для ефективної міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. З’ясовано, що технологія контекстного навчання через моделювання педагогічного, лінгвістичного й комунікативного змісту професійної діяльності майбутніх учителів-філологів дає змогу розвивати здатності самостійно діяти й приймати адекватні рішення в різних ситуаціях професійної взаємодії, використовуючи належні засоби комунікативного впливу. А також важливе значення має імітаційно-рольове моделювання, яке виконує інформаційно-пізнавальну, розвивальну, виховну, мотиваційну,комунікативну, рефлексивну, організаційно-управлінську та професійно-адаптивну функції, та уможливлює відтворення реальних професійних ситуацій на основі моделювання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2882 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223072-Текст статті-505641-1-10-20210113.pdf | 545,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.