Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2882
Назва: Використання технології контекстного навчання у формуванні комунікативно-педагогічнної компетентності майбутніх учителів- філологів
Автори: Григоренко, Тетяна
Ключові слова: лінгводидактика
моделювання
комунікативно-педагогічна компетентність
учитель-філолог
технології контекстного навчання
педагогічний дискурс
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Григоренко, Тетяна. Використання технології контекстного навчання у формуванні комунікативно-педагогічнної компетентності майбутніх учителів- філологів / Т. Григоренко // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто комунікативно-педагогічну компетентність учителів-філологів, яка є професійно важливою інтегративною якістю особистості, що характеризується наявністю системи мовних(мовленнєвих) і педагогічних знань, умінь, ціннісних орієнтацій, необхідних для ефективної міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. З’ясовано, що технологія контекстного навчання через моделювання педагогічного, лінгвістичного й комунікативного змісту професійної діяльності майбутніх учителів-філологів дає змогу розвивати здатності самостійно діяти й приймати адекватні рішення в різних ситуаціях професійної взаємодії, використовуючи належні засоби комунікативного впливу. А також важливе значення має імітаційно-рольове моделювання, яке виконує інформаційно-пізнавальну, розвивальну, виховну, мотиваційну,комунікативну, рефлексивну, організаційно-управлінську та професійно-адаптивну функції, та уможливлює відтворення реальних професійних ситуацій на основі моделювання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2882
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223072-Текст статті-505641-1-10-20210113.pdf545,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.