Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897
Назва: | Гра як засіб розвитку соціальних компетентностей дитини дошкільного віку у педагогічній теорії Польщі( кінець XX - початок XXІ ст.) |
Автори: | Карпенко, Ореста |
Ключові слова: | діти дошкільного віку Польща гра активність соціальні компетентності розвиток |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Карпенко, Ореста. Гра як засіб розвитку соціальних компетентностей дитини дошкільного віку у педагогічній теорії Польщі( кінець XX - початок XXІ ст.) / О. Карпенко // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність, види і значення гри для дітей дошкільного віку у дослідженнях науковців Польщі наприкінці ХХ – почату ХХІ ст. Акцентовано увагу на різних видах ігор (маніпулятивні, тематичні,конструктивні, дидактичні, рухливі) як засобу формування соціальних компетентностей дошкільників. Ігри допомагають дорослим діагностувати актуальні потреби і можливості дитини. Діти вчаться один відодного, заохочують один одного до ігрової діяльності, вчаться спільно розв’язувати проблеми, а також поділяють спільну радість і тимчасові невдачі. У грі дитина є відкритою на нові знайомства з ровесниками.Гра формує у дітей різні емоції. З розвитком вербальної комунікації дитина відчуває щораз нові емоції і способи їх вираження |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223065-Текст статті-505593-1-10-20210113.pdf | 581,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.