Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддячий, Володимир-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:04:21Z-
dc.date.available2024-01-05T09:04:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПіддячий, Володимир. Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти. Вказано, що розвиток андрагогічної компетентності педагогів спрямований на підвищення готовності до роботи з дорослою аудиторією. Зазначено, що використання фундаментальної,загальнонаукової та конкретнонаукової методології є основою для наукового обґрунтування результатів дослідження проблеми розвитку андрагогічної компетентності педагогів, визначення наукових принципів іпідходів, на основі яких воно базується, а також здійснення вибору пізнавальних засобів, методів і прийомів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectандрагогічна компетентністьuk_UA
dc.titleМетодологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
214942-Текст статті-505654-1-10-20210113.pdf535,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.