Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піддячий, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T09:04:21Z | - |
dc.date.available | 2024-01-05T09:04:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Піддячий, Володимир. Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти. Вказано, що розвиток андрагогічної компетентності педагогів спрямований на підвищення готовності до роботи з дорослою аудиторією. Зазначено, що використання фундаментальної,загальнонаукової та конкретнонаукової методології є основою для наукового обґрунтування результатів дослідження проблеми розвитку андрагогічної компетентності педагогів, визначення наукових принципів іпідходів, на основі яких воно базується, а також здійснення вибору пізнавальних засобів, методів і прийомів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | андрагогічна компетентність | uk_UA |
dc.title | Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
214942-Текст статті-505654-1-10-20210113.pdf | 535,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.