Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Назва: Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти
Автори: Піддячий, Володимир
Ключові слова: педагог
заклад вищої освіти
методологія
розвиток
андрагогічна компетентність
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Піддячий, Володимир. Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти. Вказано, що розвиток андрагогічної компетентності педагогів спрямований на підвищення готовності до роботи з дорослою аудиторією. Зазначено, що використання фундаментальної,загальнонаукової та конкретнонаукової методології є основою для наукового обґрунтування результатів дослідження проблеми розвитку андрагогічної компетентності педагогів, визначення наукових принципів іпідходів, на основі яких воно базується, а також здійснення вибору пізнавальних засобів, методів і прийомів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
214942-Текст статті-505654-1-10-20210113.pdf535,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.