Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Назва: | Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти |
Автори: | Піддячий, Володимир |
Ключові слова: | педагог заклад вищої освіти методологія розвиток андрагогічна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Піддячий, Володимир. Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти. Вказано, що розвиток андрагогічної компетентності педагогів спрямований на підвищення готовності до роботи з дорослою аудиторією. Зазначено, що використання фундаментальної,загальнонаукової та конкретнонаукової методології є основою для наукового обґрунтування результатів дослідження проблеми розвитку андрагогічної компетентності педагогів, визначення наукових принципів іпідходів, на основі яких воно базується, а також здійснення вибору пізнавальних засобів, методів і прийомів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
214942-Текст статті-505654-1-10-20210113.pdf | 535,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.