Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
Назва: Філософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Василиків, Іван
Ключові слова: філософія
філософські принципи
вчитель початкових класів
ідентичність
науковість
категорії
професійна підготовка
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Василиків, Іван. Філософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються наукові підходи до структурування методологічного аналізу педагогічної діяльності. Використання дефініції “ідентичність” у різних наукових сферах дає можливість створювати,диференціювати, систематизувати нові поняття та категорії. Особлива увага надавалася співвідносним категоріям, які органічно поєднанні між собою, дають уявлення про закономірності та інтегративний зв’язокміж ними, який виявляється у процесі пізнання. Шляхом онтологічного аналізу діалектичних законів і категорій визначено загальні методологічні принципи (засадничі ідеї, що формуються у процесі пізнання):конкретності, історизму, науковості, діалектичності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225777-Текст статті-514394-1-10-20210227.pdf589,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.