Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2929
Назва: | Діджиталізація як соціокультурний феномен: філософсько-освітній аспект |
Автори: | Довгодько, Тетяна Корчук, Олена |
Ключові слова: | інформатизація освітнє середовище діджиталізація цифрові технології смарт-освіта університетська освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Довгодько, Тетяна. Діджиталізація як соціокультурний феномен: філософсько-освітній аспект / Т. Довгодько, О. Корчук // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 104-110. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається діджиталізація як соціокультурний феномен, що став складовою розвитку всіх сфер життєдіяльності сучасного соціуму (освіти зокрема). Зазначається, що діджиталізація є одним з найскладніших, комплексних й малодосліджених соціально-економічних явищ. Вона постає перспективнимнапрямом розвитку сучасного закладу вищої освіти. Оцінено стан використання цифрових технологій івисвітлено перспективні напрямки діджиталізації в освіті. Розкрито значення (поряд з інтернетизацією,інформатизацією, цифровізацією) застосування смарт-освіти у галузі вищої освіти. З’ясовано основні вимоги до спеціаліста майбутнього. Визначено ступінь інституційного забезпечення стимулювання розвитку цифрових технологій у сфері університетської освіти. Підкреслюється, що сучасні цифрові технології незамінюють, а лише доповнюють класичну освіту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2929 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225778-Текст статті-514397-1-10-20210227.pdf | 611,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.