Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козіброда, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-18T06:45:22Z | - |
dc.date.available | 2024-03-18T06:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Козіброда, Лариса. Європейський досвід соціалізації учнів з особливими освітніми потребами: історичний контекст / Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню історичного аспекту соціалізації учнів з особливими освітнімипотребами у досвіді Європейських країн. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури з проблемидослідження.Встановлено, що соціалізація дітей з особливими освітніми потребами – це складний ібагатофакторний процес, для успішного проходження якого необхідними є не лише зміна ставлення соціумудо дітей з порушеннями розвитку, але й надання матеріальної, фінансової та інших видів допомоги і підтримки,створення належних умов для навчання, розвитку здібностей та особистісних якостей, проходженнясоціально-побутової, психологічної та медичної реабілітації; забезпечення взаємодії між усіма учасникамиосвітнього процесу, всебічного розвитку і формування особистості.Зроблено висновки про те, що інклюзивна освіта за останні кілька десятиліть стала незворотноюсвітовою тенденцією реформування освітніх систем. На шляху до її реалізації європейські країни пройшлишлях науково-теоретичної концептуалізації сутності та розуміння інклюзивної, законодавчої, інституційної,організаційної і фінансової діяльності для розвитку її системи і практики. Результати аналізу досвідуНімеччини та Італії свідчить, що система освіти спрямована на надання можливостей для освоєння знань,умінь та навичок, передбачених навчальною програмою для учнів з особливими потребами відповідного віку,з урахуванням рівня розладів конкретної дитини, реабілітації, спрямованої на підтримку та поліпшення їїздоров’я, адаптаційних можливостей, усунення, якщо це можливо, наявних дисфункцій, а також забезпечує соціальну адаптацію дитини до інклюзивного середовища, розвиток умінь і навичок, що забезпечують їїсоціалізацію та інтеграцію в суспільство. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний навчальний план | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освітa | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | досвід Італії | uk_UA |
dc.subject | досвід Німеччини | uk_UA |
dc.title | Європейський досвід соціалізації учнів з особливими освітніми потребами: історичний контекст | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225740-Текст статті-514190-1-10-20210226.pdf | 559,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.