Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозіброда, Лариса-
dc.date.accessioned2024-03-18T06:45:22Z-
dc.date.available2024-03-18T06:45:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКозіброда, Лариса. Європейський досвід соціалізації учнів з особливими освітніми потребами: історичний контекст / Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню історичного аспекту соціалізації учнів з особливими освітнімипотребами у досвіді Європейських країн. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури з проблемидослідження.Встановлено, що соціалізація дітей з особливими освітніми потребами – це складний ібагатофакторний процес, для успішного проходження якого необхідними є не лише зміна ставлення соціумудо дітей з порушеннями розвитку, але й надання матеріальної, фінансової та інших видів допомоги і підтримки,створення належних умов для навчання, розвитку здібностей та особистісних якостей, проходженнясоціально-побутової, психологічної та медичної реабілітації; забезпечення взаємодії між усіма учасникамиосвітнього процесу, всебічного розвитку і формування особистості.Зроблено висновки про те, що інклюзивна освіта за останні кілька десятиліть стала незворотноюсвітовою тенденцією реформування освітніх систем. На шляху до її реалізації європейські країни пройшлишлях науково-теоретичної концептуалізації сутності та розуміння інклюзивної, законодавчої, інституційної,організаційної і фінансової діяльності для розвитку її системи і практики. Результати аналізу досвідуНімеччини та Італії свідчить, що система освіти спрямована на надання можливостей для освоєння знань,умінь та навичок, передбачених навчальною програмою для учнів з особливими потребами відповідного віку,з урахуванням рівня розладів конкретної дитини, реабілітації, спрямованої на підтримку та поліпшення їїздоров’я, адаптаційних можливостей, усунення, якщо це можливо, наявних дисфункцій, а також забезпечує соціальну адаптацію дитини до інклюзивного середовища, розвиток умінь і навичок, що забезпечують їїсоціалізацію та інтеграцію в суспільство.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний планuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітauk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні аспектиuk_UA
dc.subjectдосвід Італіїuk_UA
dc.subjectдосвід Німеччиниuk_UA
dc.titleЄвропейський досвід соціалізації учнів з особливими освітніми потребами: історичний контекстuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225740-Текст статті-514190-1-10-20210226.pdf559,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.