Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Назва: Особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії
Автори: Максименко, Віра
Ключові слова: творчий потенціал
вчитель-хореограф
фахова підготовка
хореографічна діяльність
методика викладання
художньо-творчий досвід
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Максименко, Віра. Особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії / В. Максименко // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 167-172. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутніх учителів-хореографів. Зазначається, що на сучасному розвитку мистецької освіти та оновлення її змістової сторони особливої уваги заслуговують питання щодо переосмислення суспільного призначення професії вчителя хореографії, оскільки саме він здатний творчо впроваджувати соціально-значущі новації і мобільно реагувати на культурні вимоги часу. Урахування цих особливостей вимагає від майбутнього спеціаліста хореографії особливої уваги до його фахової підготовки, а також особистісних якостей, що формуються у процесі навчання.Таку роботу доцільно здійснювати у двох аспектах: по-перше, як стійкого утворення, тобто досвіду– результату, який передбачає становлення й розвиток його основних складових; по-друге, як процесуального вияву, в якому великого значення набуває урахування необхідних умов, що забезпечують ефективність цього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225801-Текст статті-514494-1-10-20210228.pdf600,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.