Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягоднікова, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:23:49Z | - |
dc.date.available | 2021-12-08T13:23:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ягоднікова, Вікторія. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів / В. Ягоднікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 6-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття соціальна зрілість, визначеної критерії: соціальна активність, наявність життєвих цілей, відповідальність, комунікативні уміння. Доведена ефективність застосування тренінгових технологій у педагогічному процесі. Розкрито основний зміст тренінгу з розвитку соціальної зрілості та представлені результати експериментальної перевірки його ефективності. Достовірними висновками дослідження встановлено позитивний вплив програми тренінгу на особистісне зростання і професійне становлення студентів, що сприяє їх розвитку соціальної зрілості. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | соціальна зрілість | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.title | Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126775-Вікторія Ягоднікова-270784-1-10-20180324.pdf | 263,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.