Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295
Назва: | Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів |
Автори: | Ягоднікова, Вікторія |
Ключові слова: | соціальна зрілість студенти тренінг тренінгові технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ягоднікова, Вікторія. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів / В. Ягоднікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 6-10. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття соціальна зрілість, визначеної критерії: соціальна активність, наявність життєвих цілей, відповідальність, комунікативні уміння. Доведена ефективність застосування тренінгових технологій у педагогічному процесі. Розкрито основний зміст тренінгу з розвитку соціальної зрілості та представлені результати експериментальної перевірки його ефективності. Достовірними висновками дослідження встановлено позитивний вплив програми тренінгу на особистісне зростання і професійне становлення студентів, що сприяє їх розвитку соціальної зрілості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/295 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126775-Вікторія Ягоднікова-270784-1-10-20180324.pdf | 263,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.