Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982
Назва: | Бірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи |
Автори: | Бірюк, Людмила Пішун, Сергій |
Ключові слова: | педагогіка теорія комунікативна компетентність методологія особистість парадигмальний підхід |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Бірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи / Л. Бірюк, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблена спроба теоретичного аналізу парадигмального підходу як сукупності ключових положень та ідей, що визнані педагогічною спільнотою в конкретний період і лежать в основі наукових досліджень. Зазначено, що формування освітніх парадигм відбувається в процесі освоєння людством різних способів взаємодії зі світом, тому кожна з них відповідає тому чи тому його сприйняттю як педагогічного об’єкта.Парадигмальний підхід до розвитку особистості в умовах функціонування освітньої діяльності забезпечує новий перцептивно-комунікативний процес спілкування, причому зв’язки, що виникають, не лише повторюють систему функціональних відносин різних компонентів суспільства, а й взагалі є його найважливішим вираженням у педагогічному дискурсі |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228267-Текст статті-519546-1-10-20210331.pdf | 625,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.