Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982
Назва: Бірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи
Автори: Бірюк, Людмила
Пішун, Сергій
Ключові слова: педагогіка
теорія
комунікативна компетентність
методологія
особистість
парадигмальний підхід
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бірюк, Людмила. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи / Л. Бірюк, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті зроблена спроба теоретичного аналізу парадигмального підходу як сукупності ключових положень та ідей, що визнані педагогічною спільнотою в конкретний період і лежать в основі наукових досліджень. Зазначено, що формування освітніх парадигм відбувається в процесі освоєння людством різних способів взаємодії зі світом, тому кожна з них відповідає тому чи тому його сприйняттю як педагогічного об’єкта.Парадигмальний підхід до розвитку особистості в умовах функціонування освітньої діяльності забезпечує новий перцептивно-комунікативний процес спілкування, причому зв’язки, що виникають, не лише повторюють систему функціональних відносин різних компонентів суспільства, а й взагалі є його найважливішим вираженням у педагогічному дискурсі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2982
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228267-Текст статті-519546-1-10-20210331.pdf625,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.