Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Володимир | - |
dc.contributor.author | Хаперець, Дмитро | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T13:38:16Z | - |
dc.date.available | 2021-12-08T13:38:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко, Володимир. Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій / В. Ткаченко, Д. Хаперець // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 15-19 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний досвід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | ІКТ-компетентність | uk_UA |
dc.title | Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126777-Володимир Ткаченко, Дмитро Хаперець-270789-1-10-20180324.pdf | 246,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.