Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Володимир-
dc.contributor.authorХаперець, Дмитро-
dc.date.accessioned2021-12-08T13:38:16Z-
dc.date.available2021-12-08T13:38:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкаченко, Володимир. Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій / В. Ткаченко, Д. Хаперець // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 15-19uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний досвідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectІКТ-компетентністьuk_UA
dc.titleВідповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126777-Володимир Ткаченко, Дмитро Хаперець-270789-1-10-20180324.pdf246,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.