Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300
Назва: | Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій |
Автори: | Ткаченко, Володимир Хаперець, Дмитро |
Ключові слова: | компетенція компетентність компетентнісний досвід компетентнісно-орієнтований підхід ІКТ-компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ткаченко, Володимир. Відповідність ступеня сформованості компетенцій вчителя рівню його компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій / В. Ткаченко, Д. Хаперець // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 15-19 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/300 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126777-Володимир Ткаченко, Дмитро Хаперець-270789-1-10-20180324.pdf | 246,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.